Hoe wordt gehandeld bij eventuele schade of overlast?

Allereerst worden gasten zeer zorgvuldig gescreend op recensie, reisdoel en de samenstelling van de groep, waardoor overlast grotendeels voorkomen kan worden. Op deze manier zijn wij selectief wie wij verwelkomen in uw woonruimte. Wanneer u het beheer aan ons overlaat, komt overlast dus gelukkig weinig voor. Mocht er toch overlast zijn, dan zijn wij bereikbaar voor u en uw buren en wordt er meteen actie ondernomen door contact te leggen met de gasten, of indien nodig, gaan wij langs bij uw woonruimte. Indien er zich schade voordoet zal Enjoy Life dit - in overleg met u - indienen, middels de Verhuurgarantie bij Airbnb. U bent bij Airbnb gedekt tot €800.000 schade in uw woonruimte. Meer informatie hierover kunt u vinden in de Voorwaarden Verhuurdersgarantie via https://www.airbnb.nl/terms/host_guarantee.

Het volgende wordt daarin niet gedekt:

• Kunst, contant geld en waardepapieren
• Huisdieren
• Persoonlijke aansprakelijkheid
• Gedeelde of gemeenschappelijke ruimtes

Daarom adviseren wij om persoonlijke spullen veilig elders onder te brengen en geen contant geld of waardepapieren achter te laten in de woonruimte. Houdt u er rekening mee dat gebruikssporen en slijtage vrijwel altijd behoren tot uw eigen risico.


Terug naar de FAQ...